2019年7月18日 星期四

唔認得我

2018年7月18日星期四(晴)

燦師兄剛才收到一個有來電號碼,但不識的電話,內容如下:
對方說:師兄你好.
燦師兄:師兄你好.
對方說:你好,
燦師兄:請問你是誰?
對方說:嘻嘻!咁你都唔認得我把聲.
燦師兄:唔認得.
對方說:呢!從外國回來的?
燦師兄:咁你係邊個?
對方說:咁你都唔知?
燦師兄:你唔講我會收線的.
對方說:你真係唔認得我?
燦師兄:你再唔講你係邊個,我會收線的.
對方馬上收左線!



各位親愛的早安:
一層疊一層,
大家成良朋;
扶持互守助,
福份自然增.
燦師兄題
祝大眾星期四快樂!

圖像中可能有雲朵、天空、戶外、水和大自然

沒有留言:

張貼留言