2015年9月2日 星期三

第一擊成功

2015年9月2日星期三(雨)

燦燦減肥月開始了!
今早起來去完洗手間出來,上磅輕兩磅,量腰少一吋.減肥月第一擊成功!
減肥第二擊@早上飲一杯天然梅水

昨晚有位客人同燦師兄對話:
梁先生:有個問題想問左你好耐.你係咪有個兄弟同你一樣樣架?
我發覺你同我初初識你果時唔同左樣.
燦師兄問:有什麼唔同呀?
客人:我發覺你比我之前識你高左又肥左.但我估計你應該唔會再發育架啦!以前你有頭髮又唔係光頭嘅!
你係咪同你兄弟換左身份呀?
燦師兄@@@@@@@@@@@@

各位親愛的早安!
精彩人生也有靜,
平淡之中騰蜚聲;
細心欣賞事物相,
虹霞漸露沙閃晶。
祝Betty星期三快樂!

沒有留言:

張貼留言